Tetapi, yuran perkhidmatan, untuk perkhidmatan apa?
Jika ingin dikatakan bas? Perkhidmatan Bas yang disediakan UTeM tidak memuaskan. Bas ulang alik dari kampus ke kolej kediaman tidak dapat menepati jadual waktu pelajar.
Kelas mula jam 11 pagi tapi bas terakhir diwaktu pagi adalah jam 9... 3 jam hilang begitu saja.
Pelajar yang menaiki kenderaan sendiri pula bagaimana?
Jika hendak dikatakan perkhidmatan wifi. Wifi di kolej kediaman selalu limited access ja.. nak buka google pun susah..Bagaimana mana pula bagi pelajar yang menetap di luar kolej kediaman.. tiada perkhidmatan bas, tiada juga perkidmatan Wifi...takkan jumpa dengan kerani-kerani di HEPA dan Bendehari pun kena bayar...
Kata HEPA yuran perkhidmatan untuk bas dan bila ditanya bagi yang tidak menaiki bas dijawab dengan keras " kenapa tidak naik bas?".
Bagaimana hendak menaiki bas jika perkhidmatan bas begitu teruk dan bagaimana pelajar yang tinggal di luar kolej kediaman hendak menaiki bas?
Kepada pihak UTeM, kami mahukan penjelasan kemana hilangnya RM 140 yang kami bayar sebagai yuran perkhidmatan?
No comments:
Post a Comment